Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktuellt robotsnack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aktuellt robotsnack

Det dr r ingen bra id. Med den metoden s r det strre risk att axeln gr av p grund av den tunna biten som hller i hjulet.

Comment

• Aktuellt robotsnack

sg det hr p aftonbladets hemsida http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article2115300.abhttp://www.aftonbladet.se/webbtv/spo...icle2115300.ab hoppas lnken funkar riktigt det handlar iallafall om Roboone

Comment

• Aktuellt robotsnack

Har lst en hel del om Spektrum DX6 med mottagare BR6000 och nyare.
        Hur bra r dessa och vad r det speciella med dom?
        Sg att antenn och liknande inte verkar lika lng , undrar ocks hur det r med strningar ?

Comment

• Aktuellt robotsnack

Som du kanske har lst s har Spektrum DX6 en frekvens p 2.4 Giga Hertz, drav den korta antennen, till skillnad till det vanliga, som exempel 40.375 Mega Hertz.
          Nu r jag ingen expert p Spektrum, men som jag frstr det s lser den av lediga kanaler och sedan lser sig in p en. Och med den hga frekvensen s behvs det ingen lng antenn.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Hittade nnu en reservmotor till FW,n p skroten idag fr 10 spnn !!!

Danny: Ska till Nykping i helgen och kpa hjulen vi snackade om frut, s hubbarna kan jag nog tillverka i veckan som kommer, sen r dom p vg till dej. Kolla mailen ikvll om du lser detta....

Har ett bra stt att fsta hjul p skruvdragare, s hr av er om fler n Danny vill veta.....

Comment

• Aktuellt robotsnack

Hmtade nyss mina sabertooths. Nu har jag nstan allt fr att bygga min frsta FW, ska infrskaffa lite fstgrejer bara. Drefter r det bara till att stta igng!

Comment

• Aktuellt robotsnack

Danny: Har du ftt hjulen n ?

Comment

• Aktuellt robotsnack

DANNY; Hur gr det med bygget, passar hjulen bra... ?

Comment

• Aktuellt robotsnack

Bygget brjas frhoppningsvis till helgen!
                    Har tnkt ut en del saker och har vad jag vet alla delar som behvs s det ska bli kul att se om det blir nrra stora framsteg.

Ja hjulen passar bra och kommer funka utmrkt antagligen s vntar med spnning p att brja jobba med det hela.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Var det inte nn av oss som bor i Gvle ? ska dit i sommar p veterantraktor trff v 29.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Niklas bor dr senast jag chattade med honom, vilket r flera r sen. Han anvnder inte msn eller liknande.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Har du nn adress av nt slag s det gr att f tag i honom ?

Comment

• Aktuellt robotsnack

Har en skruvdragarmotor liggande som jag tnkte slja fr 70 kr. Den blev ver nr jag fick tag p en beg skruvdragare som vxeln var trasig p.

Den r p 12 volt, mrke: JD 550 12 v JIN DING

Comment

• Aktuellt robotsnack

Har en bild i profilen p den nya spinnern till den kommande FW,n som drivs av 18 volts skruvdragarmotorer som krs p 24 volt, IBC som fartkontroll och en 12 volts motor som ven den krs p 24 volt som ska driva spinnern.
                              Mera bilder eftersom....

Fick 2 spinners till priset av en d vattenskrmaskinen har tv munstycken att skra med sammtidigt, priset d ? 400 kr.

Dom ska vara frdiga tills nsta fredag... vart jag lovad.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Vart fick du kontakt med ett fretag som gr vatten skrning?

Comment

Working...
                                X