Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktuellt robotsnack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Aktuellt robotsnack

Det var frmodligen nt om sakerna du skulle ta med till mtet.
    Det r lite trkigt att det syns s dligt nr man fr privata meddelanden. Skulle vara bra om det syntes tydligare.

Comment

P User Cotrol Panel -> Board preferences -> Notify me on new private messages.

D kommer ni f ett mail om att ni har nytt privat meddelande, men ja, det kan vara irreterande det ocks.

Comment

Ngon som har ngot nytt att bertta? Hur gr det med folks byggen, och s vidare...?

Fr egen del gr det visserligen ganska lngsamt framt, men det rr p sig iallafall.
        Har ftt hem en bit HARDOX till vapnet, plus att jag har bestllt kedjor till hjulaxlarna.
        Har ven lmnat in ett par kedjehjul fr att f kilspr dragna och liknande.

Skulle vara kul att hra hur det gr fr er andra..

Comment

Vi har ju just kpt 6 motorer och tnker bygga ngra fjderviktare. Frmodligen flippers men vi fr se. Diskussioner pgr om den allmnna utformningen och materialval. Det har drfr inte blivit mycket till byggande n.

Comment

Hej

„r mitt i en flytt s det str stilla och har gjort senaste tiden. har dock kpt hem ny bec till myran s nsta gng jag kr igng den fungerar den frhoppningsvis bttre.
            FW'n r krduglig och ska egentligen bara bygga klart vapnet p den fr att f den hyffsat klar iaf.

Comment

Jag har nyligen flyttat till ett internat boende dr jag inte har plats fr en verkstad tyvrr. Det enda som hnder nu framver blir att planera mera p nsta Fjderviktare och komma hem en helg fr att bygga klart myrviktarna till AWS 30 som r nsta mnad.

Comment

Vars nnstans anordnas AWS 30?

Comment

England, Richmond. Kommer flyga dit p fredag kvllen och komma hem p mndagen.
                  Det var tnk frn brjan att jag skulle flja med p ett Heavyweight Event p sndagen, men efter jag hade bokat mina biljetter s ndrade dom datumet.

Comment

D sger jag bara lycka till ! Hoppas att du kommer hem med ngra fina priser.

„r det ok med er andra om jag lgger upp en trd som r helt off topic typ mekanisk/elektronik som INTE handlar om robotar ???

„r lite sugen p att visa min coilgun och den kommande som jag hller p att bygga, den frsta krs p 100 volt och nsta som jag bygger kommer att kras p likriktad 240 volt ac ! rknar med ca 280-300 volt dc.

Comment

Jad, jag ser inga problem med det. Anvnd bara ett namn p trden som r passande bara s man inte blandar ihop trdarna.

Comment

Det r ok. Skulle faktiskt vara kul att se hur den ser ut!

Och lycka till i England, Jocke!

Comment

Jag har bild p dem nuvarande 100 voltaren, lgger upp bild p en ny topic som heter OFF TOPIC - Elektronik/Mekanik

Comment

Ngon som planerar att handla ngot p THE ROBOT MARKETPLACE den nrmaste tiden??

Jag funderar p att gra en vldigt liten bestllning, och jag tnkte att man kanske skulle
                            kunna dela p frakten om det r ngon mer som behver ngot..?

Comment

Jag har sttt p ett problem infr min resa till England nu p fredag morgon. Mitt gamla pass har gtt ut och senast jag kan fixa nytt r p Mndag. Det str p polisens hemsida att det tar maximalt 5 arbetsdagar att fixa nytt pass. Menas det att det tar exakt 5 dagar eller mindre?

Comment

Oftast kortare tid, men man kan mot en strre avgift f ett temporrt pass utfrdat p strre flygplater mm.

Comment

Working...