If this is your first visit, be sure to check out the FAQ. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. Please email info@fightingrobots.co.uk if you have any questions.
tog och plocka isr hela roboten igr eftersom de bara var en testrobot men nu har jag iallafall brjat stta ihop igen som den roboten som jag ska tvla med det nda jag ska ndra r att stta p armor, fixa lite bttre fsten och KANSKE fixa ett par billiga fartkontroller typ elecronize om jag hittar ngraannars kr jag med h-bryggan
om det r ngon mer hr p forumet som skulle vara sugen p att bygga en fw till kan jag tipsa om att harald nyborg sljer just nu ett par 18v skruvdragare fr 119kr
Joacim, det r nog bara en felskrivning av ngon klant p biltema, str s p alla deras sla batteri instruktioner, med det gller bara fr batterier med flytande syra i typ standard bilbatterier och inte sla.
jag hller p att bygga en,har bestllt fartkontroller frn nederlnderna som kommer den hr veckan sen r det bara lite delar kvar att infrskaffa fast byggandet r lite svrt att hinna med, har 1 prov eller mer i veckan nu har tex. ett engelska prov imorrn och bildprov nsta vecka, s skolan tar upp mycket tid men p hstlovet som kommer upp snart blir det mycket att bygga
Comment