Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotmöte 2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Robotmte 2006

Har kollat p http://www.hobbymassan.sewww.hobbymassan.se att det ska hllas en mssa i Stockholm den 3-5 november i frescatihallen, kanske passat bra fr nnu ett mte eller bara att visa upp oss och kanske komma i tidningen igen...
    Ehh bara ett litet problem, 695 kr kvadtatmetern, kolla under ANM„LAN

Comment

• Robotmte 2006

700 spnn/m3!? Det blir det ett mte som jag avstr frn...

En tanke r kanske att spekulera p nsta mte, bara lite smtt s.
      Jag freslr att vi tar Robotmte 07/SMM 07 i Gteborg! D kan vi f anvndning av Team Ground Controls arena.

Dock s mste vi bestmma om vi vill ha publik eller inte, d Katrineholms-veckan var ett perfekt PR tillflle, utan stlder och s vidare. Dock inge vidare bra kommentar av ungen i tidnings artikeln....

Comment

• Robotmte 2006

Mste nog ta och lsa artikeln d . Kan du vara snll och skicka/lnka den till mig Mats eller Jocke?

Hobbymssan r iofs vldigt rolig men p tok fr dyrt fr en liten intressefrening att stlla ut.

Till robotmte 2007 s freslr jag att det lggs en dryg vecka eller tv fre Robolympics eftersom frhoppningsvis Mrten och kanske jag kommer att ka till. P s stt kan vi testa robotarna lite och se vad som eventuellt behver fixas till .

Bara ett frslag frsts. Det kan ju lika grna ga rum efter Robolympics men risken r vi kommer hem med tv ICA-kassar med reservdelar .

Comment

• Robotmte 2006

Risken finns att vi ker hem med tv ICA-kassar

Den risken r obefintlig, (i stort sett), Om det inte r trofer och priser de r fyllda med :-)

Hller dock med om att det r bst med ngon form av genrep innan eventuellt tvlande. Fasst vi borde snacka om det mer typ till vren eller s, vi kommer nd inte kunna hlla denna trd aktiv tills nsta sommar..

Skulle ocks grna f en kopia av den dr artikeln, min mail str i profilen.

Comment

• Robotmte 2006

Hade ocks velat lsa allt som str om mtet

Comment

• Robotmte 2006

Vet inte hur mnga det r som har ftt artikeln, men jag kan lgga upp den p ntet om ni vill.

dock som jag sa i min tidigare post: ...inge vidare bra kommentar av ungen i tidnings artikeln...

Comment

• Robotmte 2006

http://i3.photobucket.com/albums/y89...otmtebild1.png

Comment

Working...
                X