If this is your first visit, be sure to check out the FAQ. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. Please email info@fightingrobots.co.uk if you have any questions.
„r det bara ett reglage (H brygga) det handlar om ? r det till en av drivmotorerna eller till vapnet ?
jag kan kanske svnga ihop en t dej nu i veckan om den gr p 12 volt.
blir 10 A reler ok, kanske ska gra 2 p en gng... mot sjlvkostnad s klart
Det tiggde och plockade jag i skrpldor p skf nr jag jobbade dr frut, repverkstaden hade bra tillgng p sdant, men fick bara smbitar , d lexan (polycarbonat) r s dyrt.
Godknnt = material som inte splittras utan snarare bjer sig istllet vid fr stora belastningar nr det gller sgblad.
Samt att om det r ett kpt sgblad (ej egentillverkat) s fr det inte snurra snabbare n vad tillverkaren har angivit i specifikationerna . „r det egentillverkat s ska man kunna visa att det tl det man sger att det ska tla.
Detta r frsts bara om man ska tvla i en strre tvling...i Sverige r vi inte lika petiga nnu .
Lite nyfiken bara...har du nn sjlvrttning p den?
Angende ant fr min del...blir troligen ingen :sad:. Jag har frskt f tag i Johans frldrar (som har vra antdelar) men de verkar vara borta fr de svarar inte ...jajje...hoppas min 6-12 kilos blir klar iaf.
Comment