If this is your first visit, be sure to check out the FAQ. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. Please email info@fightingrobots.co.uk if you have any questions.
„r vldigt liten risk att det blir regn p just den hr tiden, i vrsta fall s fr vi g in p korvmojen ca 5 meter dr vi ska vara.
Dom har ven sittplatser med parasoll, finns alla frndenheter vi behver som dricka, mat mm
Kom att tnka p en sak...
Vilka tider dyker ni upp ? vi brjar ju som sagt kl 12.00, men det vore bra att f hjlp med att montera ihop arenan.
Har bil men sakerna ska ju hmtas som golvet och arenavggarna s det vore bra att f lite brhjlp.
skulla va bra att ha en tid nn/ngra timmar innan kl. 12 fr jag mste veta ungefr nr vi ska va dr eftersom jag mste ka rtts lngt och mste sga att det r tyvrr inte s skert att jag kan ta med en ant:blush: tiden har bara farit ivag och jag har bara fixat ett skal hittils men vi fr hoppas ett jag kan f ihop en sista minuten ant men fw:n kommer iallafall
ska vi sga p torget kl 09.00 fr dom som kan komma s tidigt ?
platsen dr vi ska vara r mittemot bussterminalen (resecentrum) dr finns en korvkiosk p andra sidan gatan vnta dr s dyker jag upp, torget kan ingen missa d festveckan kommar att pg fr fullt.
Comment