Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotmöte 2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robotmte 2006

team e.k.k

ant
    27.145

FW
    40.875

Comment

Robotmte 2006

en sak vi mste tnka p, vad ska vi gra ifall det blir dligt vder?

Ett alternativ att vi hyr ett tlt, kanske kostar ca. 1000 kr isfall.

Comment

Robotmte 2006

„r vldigt liten risk att det blir regn p just den hr tiden, i vrsta fall s fr vi g in p korvmojen ca 5 meter dr vi ska vara.
        Dom har ven sittplatser med parasoll, finns alla frndenheter vi behver som dricka, mat mm

Comment

Robotmte 2006

Kom att tnka p en sak...
          Vilka tider dyker ni upp ? vi brjar ju som sagt kl 12.00, men det vore bra att f hjlp med att montera ihop arenan.
          Har bil men sakerna ska ju hmtas som golvet och arenavggarna s det vore bra att f lite brhjlp.

Comment

Robotmte 2006

Jag kan komma nr som helst, kl 8 om du vill det . Vore bra om alla kom tidigare n kl. 12, s vi r redo att brja den tiden.

Comment

Robotmte 2006

skulla va bra att ha en tid nn/ngra timmar innan kl. 12 fr jag mste veta ungefr nr vi ska va dr eftersom jag mste ka rtts lngt och mste sga att det r tyvrr inte s skert att jag kan ta med en ant:blush: tiden har bara farit ivag och jag har bara fixat ett skal hittils men vi fr hoppas ett jag kan f ihop en sista minuten ant men fw:n kommer iallafall

Comment

Robotmte 2006

Erik, vad fr delar behver du? Kan grna hjlpa till och fixa ihop din ant.

Comment

Robotmte 2006

om jag ska ha en simpel 2kanalig ant s r det nda jag behver ett modifierat s3003 servo

Comment

Robotmte 2006

Med eller utan servo kort?

Comment

• Robotmte 2006

med servo kort

Comment

• Robotmte 2006

Har ett t dej, fr ett billigt pris, kan diskutera ver msn.

Comment

• Robotmte 2006

Vad fr max storlek r det p det dr bladet som vi skulle gra?

Comment

• Robotmte 2006

ska vi sga p torget kl 09.00 fr dom som kan komma s tidigt ?
                            platsen dr vi ska vara r mittemot bussterminalen (resecentrum) dr finns en korvkiosk p andra sidan gatan vnta dr s dyker jag upp, torget kan ingen missa d festveckan kommar att pg fr fullt.

Comment

• Robotmte 2006

Joacim, hoppa ver bladet. vi fr tillrckligt med reklam i centrumbladet dr hela evenemanget str.

Comment

• Robotmte 2006

Jag ska frska komma s tidigt som mjligt men jag har ju en bit att kra .

Mina frekvenser orkar jag inte kolla upp men jag har 3 st kristaller/sndare s nn ska nog funka .

6/12 kilos r p gng och jag jobbar p den .

Comment

Working...
                                X