Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotmöte 2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robotmte 2006

Bara att du kommer r en frjd Markus

Comment

Robotmte 2006

Ta med vad du har, kan alltid ha det som uppvisningsobjekt.

Comment

Robotmte 2006

Jag kommer ta med mig min HW-robot, den har inget vapen, men vl drivning. Har ntligen ftt tillbaka de nylagade fartreglagen frn Roboteq, s jag kan till och med tnka mig lite provkrande som uppvisning.

Om jag hinner ska jag fixa till en sorts monter fr min robot med infoskyltar. Jag kommer ocks frska fixa ett gng snygga affischer som man kan signera, och sknka, eller slja till sjlvkostnadspris, fr att ka magin kring det hela och sprida intresset. Tips r att ni gr likadant. Ska frska jobba stenhrt med hemsidan nu under sommaren ocks.

Men jag kommer behva tminstnde en vl synlig kvadratmeter fr roboten, gr det att fixa?

Comment

Robotmte 2006

Efter som det r tnkt att vi ska ha EN arena s kan vi vl anvnda den i pauserna p ca 10-20 minuter mellan fighterna till att visa upp robotar p eller som du sger Mrten, avara en kvadratmeter till uppvisning utanfr arenan OM plats finns.

Comment

Robotmte 2006

Har ni ftt ihop ngra frslag p bild och en liten text till annonsbladet till trffen s skicka mej det snarast... mailadress i profilen

Comment

Robotmte 2006

Jag hller p med en, fast det var s lnge sedan jag anvnde photoshop, s det kanske tar lite lngre tid.

Comment

Robotmte 2006

Ang arena, det var p tal om att nn person skulle ta med sej en arena , kommer inte ihg namnet, hur stor r den ? ska vi anvnda den istllet fr den arenan som jag ska skaffa som r 2.4x2.4 meter.
                Fr plats med EN arena p torgplatsen s att ni vet, det blir att vlja...

Comment

Robotmte 2006

FWs fr inte plats i myrarenan och jag tycker att FW arenan r fr grov yta fr myror. Dessutom vill vi vl ha battlebox och kra efter AWS regler. Vi fr vl montera myrarenan i FW arenan nr vi ska kra myror och sedan demontera myrarenan?

(Message edited by bovik on June 29, 2006)

Comment

Robotmte 2006

Det r ok fr mej.

VI r officiellt med p katrineholmsveckan nu, kolla evenemangsbladet p fljande lnk: http://www.katrineholm.se/templates/Page.aspx?id=46507http://www.katrineholm.se/templates/Page.aspx?id=46507

Comment

Robotmte 2006

Jag har ett frslag: Att direkt kl 12 s kr vi SMM 06, fr att f det verstkat, och sen att vi kr med tyngre attilleri

Dett r mest fr att kunna f med alla deltagare, d jag, precis som Erik var tvungen att gra vid SMM 05, ka lite tidigare.

Comment

Robotmte 2006

Kanske dags att ta in frekvenser av alla som ska kra robot. Main frekvens och vrig.

Comment

Robotmte 2006

Kan vi inte ta det p trffen ? dom som har flera kristaller kan ju ta med dessa s kan vi byta med varandera vid behov...

Comment

Robotmte 2006

Det r bttre att alla skriver upp sina frekvenser, antingen via mejl till Mats eller p forumet, s vi slipper springa runt p trffen och jaga kristaller.

Comment

Robotmte 2006

EntrAnt Myra 40.685 FM
                              Vacuum Myra 40.945 FM
                              SUB Myra 40.955 FM
                              Bump Myra 40.705 FM
                              Kanonkulan FW 40.705 FM

Comment

Robotmte 2006

Team Jag

Fleaweight:
                                Buddy 35.120