Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotmöte 2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robotmte 2006

Team Bovik r intresserade.

Comment

Robotmte 2006

vart och nr skulle det bli osfall ?

Comment

Robotmte 2006

Skulle kunna tnka mej ungefr samma tid och samma plats som frra gngen. Eller ska vi kanske ta det till Katrineholms marknaden eller vad det var?

Mats, vet du nr sista anmlningsdagen r?

Kollade just p Mats profil, och sg en sg (ha ha).
        Bertta mer om den p Aktuellt robotsnack, snlla!

(Message edited by flippt on April 28, 2006)

Comment

Robotmte 2006

Fick reda p i den lokala tidningen att katrineholms-veckan r 6-12 augusti, anmlan om att arrangera en aktivitet p torget ska antagligen in s snart som mjligt.
          varfr inte ha SMM dr enligt joacims sikt, och min. kunde ven ha en uppvisning (ka runt och spexa lite) i robotkrning med blandade viktklasser och lite om tekniken bakom.
          Kan hra med en trvaruaffr om dom vill sponsra oss med ex spnskiva till golvmaterial att kra p, d torget har kullersten.

Comment

Robotmte 2006

Bsta nyheter jag sett p lnge . Johan den svikaren ker ju till Australien och lmnar mig med en stor hg robotprylar . Med stor frhoppning kan jag dock f ihop vr 100 kg Mithril, som den nu r, och i alla fall visa upp den .

Sledes om det blir en trff 2006 s kommer jag GARANTERAT. Det ska bli ddsfall i familjen eller nt fr att stoppa mig he he.

Comment

Robotmte 2006

hoppas verkligen att detta blir av fr man knner att intresset brjar svalna hos mnga:sad:

Comment

Robotmte 2006

Mats, ska vi kanske bestmma och anmla SMM till katrineholms-veckan? kostar det ngot, och blir dom sura ifall man avbestller sin plats?

Comment

Robotmte 2006

Har ltid det varit vilande under tiden till nu, ska ta reda p det i veckan som kommer, kostnad ev avbokning.

Ska det isfall vara en plats dr man kan frvara sakerna, typ ett avskilt omrde ex. mekhrna ?

Hur mnga r det som r intresserade av att komma ?

Comment

Robotmte 2006

kommer det bara vara fr ants eller fr dom stora robotarna ocks komma??

Comment

Robotmte 2006

Jag tror det blir FW-MW some kommer att f ka p torget och HW visas upp, medans Ants kommer att fightas.

Comment

Robotmte 2006

ALLA r vlkommna, ju flera vi r desto roligare,
                        tnkte mej platsen vi ska vara p tar upp 4x4 meter (att kra p r 2,4x2,4 meter) om vi anvnder oss av spnskivor som underlag att kra p. skriv egna frslag om ni inte gillar detta.

Comment

Robotmte 2006

Jag kan nog med mycket stor skerhet sga att Jag kommer ta mig dit med min HW.

Hoppas att den r krklar d (Hnger p sponsorer som lovat att tillverka delar), jag har frsttt att det inte r ngra HW-fighter som vntar, mn nd.

Ska absoulut bli kul att trffa alla byggare och se lite kreationer IRL s att sga.

Gller det hela veckan eller bara typ en dag eller s...

//Mrten

Comment

Robotmte 2006

Det r fritt att komma och vara med flera dagar om ekonomin tillter, hyra av plats p torget kostar antagligen ngra kronor, vntar svar frn kommunen.
                            Vi skulle ven kunna ha en tvling lite avskilt p nn parkering fr att tvla med hw,s, mw,s, fw,s utan publik fr att minska skaderisken.

Comment

Robotmte 2006

Har ftt svar frn Katrineholms kommun ang robotmtet p Katrineholmsveckan enligt fljande:

Det hr lter ju jttekul! Vilken dag hade Ni tnkt Er? Har Ni nskeml p
                              plats? Ni behver inte betala ngon hyra fr kommunal plats. El kommer vi
                              lttast t via uttag p Stortorget, denna debiteras inte.

Hr av Dig.

Med vnlig hlsning
                              Camilla Centerblad
                              Koordinator
                              Katrineholms kommun
                              641 80 Katrineholm.

Nr tycker ni att vi ska komma dit ? nmn en eller flera sammanhngande dagar som passar er../Mats

Comment

Robotmte 2006

vad bra!! vldigt bra att vi slipper betala hyra hur lnge mtet hller p fr vll bero p hur mnga robotar och olika grenar det blir vilken dag det blir spelar ingen roll fr mig men bara det r p sommar lovet ska det nog g bra fr mig att komma

Comment

Working...
                                X