If this is your first visit, be sure to check out the FAQ. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. Please email info@fightingrobots.co.uk if you have any questions.
Fick reda p i den lokala tidningen att katrineholms-veckan r 6-12 augusti, anmlan om att arrangera en aktivitet p torget ska antagligen in s snart som mjligt.
varfr inte ha SMM dr enligt joacims sikt, och min. kunde ven ha en uppvisning (ka runt och spexa lite) i robotkrning med blandade viktklasser och lite om tekniken bakom.
Kan hra med en trvaruaffr om dom vill sponsra oss med ex spnskiva till golvmaterial att kra p, d torget har kullersten.
Bsta nyheter jag sett p lnge . Johan den svikaren ker ju till Australien och lmnar mig med en stor hg robotprylar . Med stor frhoppning kan jag dock f ihop vr 100 kg Mithril, som den nu r, och i alla fall visa upp den .
Sledes om det blir en trff 2006 s kommer jag GARANTERAT. Det ska bli ddsfall i familjen eller nt fr att stoppa mig he he.
ALLA r vlkommna, ju flera vi r desto roligare,
tnkte mej platsen vi ska vara p tar upp 4x4 meter (att kra p r 2,4x2,4 meter) om vi anvnder oss av spnskivor som underlag att kra p. skriv egna frslag om ni inte gillar detta.
Det r fritt att komma och vara med flera dagar om ekonomin tillter, hyra av plats p torget kostar antagligen ngra kronor, vntar svar frn kommunen.
Vi skulle ven kunna ha en tvling lite avskilt p nn parkering fr att tvla med hw,s, mw,s, fw,s utan publik fr att minska skaderisken.
Har ftt svar frn Katrineholms kommun ang robotmtet p Katrineholmsveckan enligt fljande:
Det hr lter ju jttekul! Vilken dag hade Ni tnkt Er? Har Ni nskeml p
plats? Ni behver inte betala ngon hyra fr kommunal plats. El kommer vi
lttast t via uttag p Stortorget, denna debiteras inte.
Hr av Dig.
Med vnlig hlsning
Camilla Centerblad
Koordinator
Katrineholms kommun
641 80 Katrineholm.
Nr tycker ni att vi ska komma dit ? nmn en eller flera sammanhngande dagar som passar er../Mats
vad bra!! vldigt bra att vi slipper betala hyra hur lnge mtet hller p fr vll bero p hur mnga robotar och olika grenar det blir vilken dag det blir spelar ingen roll fr mig men bara det r p sommar lovet ska det nog g bra fr mig att komma
Comment