Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktuellt robotsnack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aktuellt robotsnack

Har vatt lite p is p.g.a fdelsedag och ja allmn trtthet :/
    Behver bara hmta polycarbonat och kpa servon sen kan min ant brja byggas, FWn har mycket kvar att gra p o har legat p is ett par veckor.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Tack fr tipset om att man kan kpa/tigga smbitar plast (polycarbonat) hos glasmstaren, var dr idag och hmtade en stump 10mm plast. Han skulle spara stumpar som han fr ver t mej...
      ps. en bit p 1x1 meter och 10mm tjocklek kostar ca 2000 kr, kanske halva priset p 6mm.
      Det blir att kpa SM… bitar.

Comment

• Aktuellt robotsnack

sen ngra veckor sen fick jag min robot att fungera halvt det r ena fartreglaget som krnglar men nr jag har fixat den har jag en helt frdig robot,bilder kommer, kan inte lgga in dom just nu pgrund av att min dator r snder men den kommer tillbaka om ngon vecka, d ska jag uppdatera min hemsida s ni fr se allt jobb jag har gjort

Comment

• Aktuellt robotsnack

It is great that virtually all of you have been useing our forum since the beginning.

I wish I understood what you are talking about sometimes?

Comment

• Aktuellt robotsnack

Do you really want to know? Try http://www.systransoft.com/index.htmlhttp://www.systransoft.com/index.html and select Swedish to English. The result might sound a little strange but you will understand most of it.

Comment

• Aktuellt robotsnack

The question is still though. Does he really want to know? If he realises what we Swedes are up to, he will probably loose all his confidence in his on robot and just quit. And that would be a shame, because it would mean less robots for us to win against in the upcoming international championships...

Comment

• Aktuellt robotsnack

Marten,
                As an officer of the FRA that runs this forum, we do need to know occasionally.

My first post was a compliment to the people who had been useing the forum from the beginning.

Andy Kane
                FRA president

Comment

• Aktuellt robotsnack

Marten,
                  Now on a personal note you appear to want a robot duel.

We can fix this if you turn up at the UK champs.

I thought I would also let you know what you would have to beat.

Twice Robot Wars annihlator champion 2002/3
                  Twice runner up European championships 2004/5
                  Robots live champion 2006

http://www.kan-opener.comwww.kan-opener.com gallery

Look forward to meeting your machine.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Lol!

Ill be there!!

Comment

• Aktuellt robotsnack

Har luskat reda p vad BOSCH 750 WATT kostar i SVERIGE hr och hpna, p MEKONOMEN, uppge bara artickelnummer: 0 130 302 014 och sej att det r en motor frn bosch och dom kommer att tala om fr dej att priset r 3278 kr med moms(rotation R/L.

Comment

• Aktuellt robotsnack

bra jobbat mats, blir lite sugen p att sticka ivg och kpa en......bara man hadde pengarna :wink:

Comment

• Aktuellt robotsnack

Det var ett ovntat stlle. Dock kan man lgga till lite och f en MAG S28 400 istllet. Robotmarketplace sljer dem fr 3500kr ink. svensk moms. Har man lite tur kan man ju till och med slippa momsen och d blir det bara 2800kr. Neodymmagneter har ju sina nackdelar men vikt/prestanda-frhllandet i en MAG r ju imponerande. Sjlv vljer jag MAG alla dar i veckan.

Comment

• Aktuellt robotsnack

Hmmm, det r ju bara 7000 fr tv, undra om man kan f uppskov med hyran ngra mnader? :wink:

Comment

• Aktuellt robotsnack

Eller s kan man bestlla frn Tecnobots.co.uk fr 100 pund vet inte vad slutpriset blir i sverige men en bra bit under 3300 i alla fall.

Comment

• Aktuellt robotsnack

vet att det hr inlgget r p fel stlle men jag lgger den nd.
                                K–PES: rc radio spakmodell eller trasig rc bil med fungerande rc spakradio (2 kanaler)

Comment

Working...