Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotmöte 2005

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robotmte 2005

Man lr f plats med rtt mnga mniskor i en Volkswagen av klassisk modell, och ditt rum r vl strre n s? :wink:

/Tomas

Comment

Robotmte 2005

Om det r mellan 5-8 maj s kan inte jag. Och nr vi slutar skolan vet jag inte nr det r, fast det r lite olika fr dom flesta skolorna.

Comment

Robotmte 2005

kanske dags att ta reda p ett datum s vi alla blir beredda, och s vi har tminstnde en anning hur mnga som kommer?

Comment

Robotmte 2005

Anders och Markus, vill ni ha hjlp med Robot trffen i –rebro? Jag kan hjlpa till, vad jag nu r bra till fr :P

Comment

Robotmte 2005

Hmmm...vad jag vet s ska jag inte hjlpa till med ngot i –rebro men om jag behvs s kan jag kanske komma loss nr det brjar dra ihop sig.

Du kanske menade Magnus som r med i Team Final Solution?

Comment

Robotmte 2005

Du har rtt, det ska vara Magnus. Jag r s himla dlig p namn

Comment

Robotmte 2005

vilka regler ska vi kra med?

Comment

Robotmte 2005

varfr inte FRA,s ? men med lite anpassningar av vissa delar som te.x frekvenser, vi ska vl inte ha husrobotar som behver egna frekvenser ? antal kristaller som man br ha med sej, ge frslag....

Comment

Robotmte 2005

vilket datum blir det nu???

Comment

Robotmte 2005

Ja just det. Vilket datum blir det??

undrande hlsningar frn Japan.

Sayonara!

Comment

Robotmte 2005

bst fr mig skulle va p sommar lovet.

Mrten har du lrt dig ngon japanska

Comment

Robotmte 2005

Konnichiwa tomodachi Mrten!
                          Och om du inte frstr vad ngon sger s sg till dom: Nihongo wa hanasemasen (jag kan inte prata japanska)

JA, nr ska mtet bli, Svara Anders! Annars skickar jag Gunnar p dej! :wink:

Comment

Robotmte 2005

Konichiwa tomodachi Schwarts san.

Ich ni san yon betyder 1 2 3 4. Om jag anstrnger mig kanske jag kan lra mig fler utantill

Nu orkar jag inte lsa igenom hela den hr trden igen men var det inte prat om att stta ett kort mte ngon helg nu om ngon mnad* eller s, innan alla sommaraktiviteter drar igng? „r jag helt fel ute?

*(Inte fr att jag skulle hinna f frdigt vran robot tills dess men vi skulle nog komma nd.)

Sayonara.

Comment

Robotmte 2005

Woho! Jag fick reda p ngot fantaskiskt idag!
                              –rebro kommun upmuntrar ungdomar mellan 13-24 r att arrangera ngot kul fr dej och andra ungdomar i –rebro. Man kan f upp till 5000 kr att f hllas med
                              Kanske jag kan hjlpa Anders och Magnus med Robot mtet
                              http://www.orebro.se/ungpengwww.orebro.se/ungpeng

Comment

Robotmte 2005

Coolt! 5000 bagis kan vi ju gra mycket med, om det inte finns ngra restriktioner p anvndningsomrde fr dem. Kanske kan Ground Control grabbarna f lite bidrag fr sin fina arena (om det nu r den som ska anvndas?) och/eller om det mste hyras ngon lokal m.m. Sedan gr det ju att lgga en del p reklam i lokalomrdet s att det kommer fler folk och tittar .

Vi fr vl samla ihop ngra stycken inom ldersgrnsen och lta dem st som arrangrer (p pappret i alla fall ). Det kanske mste vara ungdomar som bor i –rebro kommun frsts...?

Comment

Working...
                                X