Skrythrnan
Snygga .
. 

Men det jag gillar bst med bilden r tyngderna i bakgrunden...ballast till en fr ltt robot? 

Snygga
 .
. Men det jag gillar bst med bilden r tyngderna i bakgrunden...ballast till en fr ltt robot?

igr s fyllde jag r och d var min morbror hr och jag visade honom roboten d
 igr s fyllde jag r och d var min morbror hr och jag visade honom roboten d och han sa att han hadde en massa motorer och delar p sitt jobb (han r VD i det fretaget som uppfann reklamvxlare(rullande skyltar:wink
 och han sa att han hadde en massa motorer och delar p sitt jobb (han r VD i det fretaget som uppfann reklamvxlare(rullande skyltar:wink ) och jag tog och kte frbi dr idag och nr jag kom dit fick jag lite motorer och s men sen s visade han mig vinden dr det r fullt av skrotdelar
) och jag tog och kte frbi dr idag och nr jag kom dit fick jag lite motorer och s men sen s visade han mig vinden dr det r fullt av skrotdelar som dom inte hadde ngon anvndning fr s jag fick ta precis allt jag ville ha
 som dom inte hadde ngon anvndning fr s jag fick ta precis allt jag ville ha kan visa ngra bilder p ngra saker jag fick
 kan visa ngra bilder p ngra saker jag fick 

(lite dlig bild dock)
 (lite dlig bild dock)  

och det nda som r kvar och kpa till den r batterier och batteriladdare, och sen s r det bara lite smfix kvar s r den frdig
 och det nda som r kvar och kpa till den r batterier och batteriladdare, och sen s r det bara lite smfix kvar s r den frdig men sjlv klart ska jag gra frdig min fw frst till mtet fre jag brjar serist med denna
 men sjlv klart ska jag gra frdig min fw frst till mtet fre jag brjar serist med denna 

(eller kanske var dom du mena) men tyvrr s r dom nstan p samma fart p dom du har skulle jag tro, ska ta och kolla varvtalet p dom, men som sagt s kan jag ta med mej dom iallafall
(eller kanske var dom du mena) men tyvrr s r dom nstan p samma fart p dom du har skulle jag tro, ska ta och kolla varvtalet p dom, men som sagt s kan jag ta med mej dom iallafall 

Comment