If this is your first visit, be sure to check out the FAQ. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. Please email info@fightingrobots.co.uk if you have any questions.
Hemligt var det nog inte...men dremot s verkar Christian ha levererat grejjorna sjlv till Kanada och fastnat i tullen eller nt ...jag har iaf inte hrt ett pip frn honom p lnge. Jag hoppas han hr av sig snart och att det inte hnt ngot trist frsts.
„ntligen har dock jag lite extra tid ver till robotfix. Johan och jag ska frska frstrka och fixa till Mithril s att den fungerar helt och fullt till i sommar.
En hel del svetsjobb, mer pansar och chassi ska dit , men annars bara smfix.
Jag hoppas ven, till sist, kunna fixa till vr websida ocks nu nr jag har en ny, fin dator och slipper brotta ner morsan varje gng fr att lna hennes .
Okej lite skryt frn mig .jag planerar att jag kommer att vara frdig med det mekaniska i roboten om cirka 2 veckor sen r det bara att bestlla lite smsaker och montera s r jag frdig.
mm, kan sga att jag ndrar desig en ng till sg inget!!
men detta blir den slutliga fr jag kunde bara inte motst nr jag fick mer skruvdragarmotorer s det blir en 4wd nstan som TORNADO (min favorit robot )
bild kommer snart
dags att skryta d kopplade nyss frdigt mitt frsta fartreglage ska fixa det andra senare s kommer jag ha en fungerande robot snart mste bara skaffa en bra laddare till mina batterier.
Comment