If this is your first visit, be sure to check out the FAQ. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. Please email info@fightingrobots.co.uk if you have any questions.
Jag erknner villigt att jag har varit lite sl p forumet ett tag, men det r ju s det blir nr studierna brjar. Men saker och ting rr p sig trots allt. se mitt kommande inlgg i skrythrnan.
Har varit sl en lngre tid men brjade lsa igr o idag igen p forumet samt kollade p lite bilders osv, kan itne sga annat n att man blir vldigt sugen p att fixa en robot.
Tyvrr har jag vldigt ont om tid, ligger ju i lumpen och lget har precis ndrats till att ha nnu mindre tid:
Bodde 30 min med bil till frra regementet (bor 1,5mil frn sdra kusten) men i sndags skickades jag till min befattningsutbildning som signalmekaniker hr i Boden hehe. ca 160 mil eller s vilket medfr att jag e hemma fredag kvllar och ker sndag eftermiddag s inte mycket tid finns.
Har en hel del andra bollar i luften ocks.
Kanske blir ett ryck under jullovet som vi e lediga i ca 2½ vecka dock
Jad kollar varje dag p forumet, synd att det skrivs s lite bara. Fler byggloggar med bilder hade varit skitnice. E s jvla sugen p robotbygge, ska frska knpa ihop nt snart om mjligt.
Comment