Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har alla dött?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har alla dtt?

Vi r bara lite sla. Det r fortfarande fr varmt fr att bygga ngot.

Comment

Har alla dtt?

Ingen har ju ngot nytt att komma med...

Comment

Har alla dtt?

Om ideer vore robotar s skulle vi vara vrldsmstare.

Comment

Har alla dtt?

Jag erknner villigt att jag har varit lite sl p forumet ett tag, men det r ju s det blir nr studierna brjar. Men saker och ting rr p sig trots allt. se mitt kommande inlgg i skrythrnan.

Comment

Har alla dtt?

Har varit sl en lngre tid men brjade lsa igr o idag igen p forumet samt kollade p lite bilders osv, kan itne sga annat n att man blir vldigt sugen p att fixa en robot.
            Tyvrr har jag vldigt ont om tid, ligger ju i lumpen och lget har precis ndrats till att ha nnu mindre tid:

Bodde 30 min med bil till frra regementet (bor 1,5mil frn sdra kusten) men i sndags skickades jag till min befattningsutbildning som signalmekaniker hr i Boden hehe. ca 160 mil eller s vilket medfr att jag e hemma fredag kvllar och ker sndag eftermiddag s inte mycket tid finns.
            Har en hel del andra bollar i luften ocks.
            Kanske blir ett ryck under jullovet som vi e lediga i ca 2½ vecka dock

Comment

Har alla dtt?

Har ett bra tips: bygg en robot
              Kolla p dom nya inlggen under tiden

Comment

Har alla dtt?

Jad kollar varje dag p forumet, synd att det skrivs s lite bara. Fler byggloggar med bilder hade varit skitnice. E s jvla sugen p robotbygge, ska frska knpa ihop nt snart om mjligt.

Comment

Working...
                X