Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har alla dött?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har alla dött?

Ls rubriken. Trodde det hr mnet aldrig skulle komma upp igen. Det har inte skrivits ngot p......4 dagar! kanske det r illa fr svenska robot wars.....Jag r iallfall hr n s lnge....*lmnar kvar en lapp dr det str Jag var hr! och gr ut genom drren.....*

LOL!

Har alla dtt?

Jag e inte kvar O_o

Comment

Har alla dtt?

hmm...
      Det hnder titt som ttt p forum med spass f beskare att alla har ngot annat fr sig. Men det verkar ju som om mnga r intresserade av det kommande mtet i Gteborg, s jag tror inte att det r ngon akut fara fr robotwars i Sverige.

Comment

Har alla dtt?

Jag har varit bortrest i ngra dagar, och tnkte att det skulle vara massor att svara p nr jag kom tillbaka.

Tnkt vad fel jag kunde ha...

Comment

Har alla dtt?

mste man lgga in massor av poster hela tiden ? duger det inte att man lser andras ?
          kanske det avtar p sommaren nr folk gr annat n att sitter och glor vid en skrm nr det r fint vder ute ....?

Comment

Har alla dtt?

Jag kikar in... ibland. Men kreativitet fldar inte precis hos mig just nu. :sad:

Comment

Har alla dtt?

Tyvrr har den hr trden blivit aktuell igen. „r det nn frutom jag som besker det hr forumet?

Jag har brjat exprimentera med stltrd som effektmotstnd nu. Frhoppningsvis s ska jag f tid att gjra klart allt innan snn kommer. Hur gr de fr er andra?

Comment

Har alla dtt?

Helt dtt...har t.o.m. glmt kpa den dr motorn.....:sad:

Comment

Har alla dtt?

Petter, du r inte ensam! Har kollat mist 5 gnger om dagen ifall ngon har skrivit nytt meddelande.
                  Just nu verkar det bara g fel p mina robotar specielt min antweight Flippt!. Har problem med liftern och drivingen....

Comment

Har alla dtt?

Jag har flyttat en bra bit frn Markus dr roboten finns. Bodde i Stockholm men pluggar nu i Karlskoga. Men jag r fortfarande med.

Comment

Har alla dtt?

Ajajaj...det drar ner en hel del p byggandet....talar av erfarenhet....

Comment

Har alla dtt?

Jag r ox kvar men hsten/vintern r de mest jobbtyngda mnaderna fr mig. Kan bara titta p roboten nr jag gr upp p morgonen och nr jag gr och lgger mig p kvllen :sad:...suck.

Frhoppningsvis s finns det en liten buffert i plnboken till sommaren s att vi kan investera i nya motorer, nya hjul och lite mer fet pansar frn SSAB . Gteborgsmtet 2005 r ett mste och jag (och frhoppningsvis Johan ocks om han har tid) ska gra allt fr att Mithril ska vara HELT frdig och testad till dess.

Comment

Har alla dtt?

Jag har inte vatt s aktiv p sista tiden.. som sagt kreativiteten e inte p topp just nu

Comment

Har alla dtt?

Jaha.....dags att skriva hr igen, eller?

En vecka r vl rekord?

Comment

Har alla dtt?

Vi har slagit rekord! fast i ngot dligt......:sad:
                              Jag kollar flera gnger om dagen efter ngra nya inlgg, men det r ganska dtt frn min sida, ven om det r ca. fyra veckor kvar till AWS 16!

Comment

Working...