Announcement

Collapse
No announcement yet.

LED unit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

LED unit

Jonas, jag rkar veta att det r just 75-113-30 som dom anvnder. Jag kanske var lite otydlig i mitt tidigare meddelande, men nu vet ni i alla fall detta.

Comment

LED unit

Hmm inte kra LED:en p max spnning? Hmmm... bertta mera...

Vi VET att denna LED unit inte r s plitlig.
      Vi ska inte ha den som LED unit.

Snyft, vi fr anvnda en vanlig ca 2V 20mA LED istllet.

He he nr batterierna r fulladdade s verskrider dom 36V. D hnder det saker med lysdioden som vill ha 2V nr batterispnningen skiftar.

Comment

LED unit

Spnningen spelar inte s stor roll, s lnge du inte verskrider det maximala. Nu ska dremot inte kra den p max strm.

Comment

LED unit

Tnkte bara bertta att Biltema sljer lysdioder som kopplas direkt till ett 12V batteri (eller koppla flera i serie fr en hgre spnning).

Det finns tv olika storlekar, en rd p 5 mm som kostar 10 kronor styck. Samt tre olika frger p 8 mm som kostar hela 12 kronor styck! Sl upp katalogen p sidan 24 s ser ni vilka jag menar.

Comment

LED unit

LoL, jag visste det! Att uppfinna hjulet en gng till r bara dyrt och tidskrvande...kp det frdigt istllet .

Comment

LED unit

Hehe, nu frstrdes garanterat den enda chansen Ewan hade att slja ngon enhet i Sverige!

Comment

LED unit

hmm.......undrar om Ewan vet vad vi pratar om hr....? Fast han vill nog inte veta heller (hehehe)

Comment

LED unit

Man kanske skulle kpa in ett lass och slja p den engelska marknaden, bara fr att djvlas d, allts....

Comment

LED unit

Ja visst va diodgrejerna perfa jag hittade eller hur Christian

Comment

Working...
                    X