Re: ROBOTM–TE 2010
Jag r alltid sugen att komma p mten om det blir s
. Tyvrr s har jag inte orkat gra nt t mitt trasiga fartreglage och fick just reda p att det kan kosta upp till $195 (ex frakt) att f det fixat hos leverantren i USA. Det r baske mig inte vrt det fr ett fartreglage som kostade $399 + frakt till att brja med och som sen pajjar frsta gngen man ska kra det
.
Ingen annan har tydligen haft detta problem vilket r lite konstigt d jag var otroligt frsiktig nr jag kopplade in det och testkrde samt kalibrerade...allt enligt den mycket knapphndiga manual som kom med
.
Fr vl grva fram mina gamla, sen skolan, outnyttjade elkunskaper och frska hitta felet sjlv. Enligt tillverkaren kan det vara:
If you have no LEDs then the logic isn't working. That could be a bad power supply in side the unit, a bad CPU or even as simple as a bad solder joint. Most likely it's a power supply issue.
Tror inte det r en dlig ldning d jag tittat igenom den fr synliga fel och inte sett ngot. Hittar jag ingen s kanske jag fr snacka snllt med Rawbotgrabbarna om nn av dom har nn susning ;-).
Oj, off topic
. Jajje...hur som helst s kommer jag grna p ett mte men har med strsta sannolikhet inget nytt med mig i r i s fall. Kanske kan f den gamla Mithril att rulla med gamla Vantec fartkontrollen iofs. Har ju ven krossvapnet att visa upp som frra ret om inget annat funkar...
Jag r alltid sugen att komma p mten om det blir s

Ingen annan har tydligen haft detta problem vilket r lite konstigt d jag var otroligt frsiktig nr jag kopplade in det och testkrde samt kalibrerade...allt enligt den mycket knapphndiga manual som kom med

Fr vl grva fram mina gamla, sen skolan, outnyttjade elkunskaper och frska hitta felet sjlv. Enligt tillverkaren kan det vara:
If you have no LEDs then the logic isn't working. That could be a bad power supply in side the unit, a bad CPU or even as simple as a bad solder joint. Most likely it's a power supply issue.
Tror inte det r en dlig ldning d jag tittat igenom den fr synliga fel och inte sett ngot. Hittar jag ingen s kanske jag fr snacka snllt med Rawbotgrabbarna om nn av dom har nn susning ;-).
Oj, off topic

Comment