Announcement

Collapse
No announcement yet.

Göteborgsmötet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gteborgsmtet

Tnkte skriva samma sak Jonas.

Men om det hr bara r p lrdagen, vad ska hnda p sndagen d? kan vi inte ha en bra avslutning p det hela?

Comment

• Gteborgsmtet

Lite svrt att sga, men vi rknar med att hlla p fram till kl 16. Vi fr se hur vl vi lyckas hlla programmet.

Comment

• Gteborgsmtet

Ahhh!!!! Bara en dag kvar!!! („r s himla ivrig )

Comment

• Gteborgsmtet

Vi siktar p att komma ca 12:00. Kan vi inte hlla p lngre n 3 timmar? Hur lnge har vi lokalen?

Nu rullar vran FW men den r lite mtlig. Dessutom har vi ingen snabbladdare (30 cells 2.2Ah NiMh). „r det ngon som har en laddare eller en spnningsklla p runt 50V som kan ge 1A?

Comment

• Gteborgsmtet

Idag hnder det, idag smller det, det r Gteborgs Mte!!!!

Comment

• Gteborgsmtet

Hoppas Ni fr det skoj och att ngon filmar och fottar .

Comment

• Gteborgsmtet

Grattis till Flippt som vann antkampen!
                Flippt r den snabbaste anten i Sverige och har ven bst vggrepp.
                Nr EntrAnts flipper och Vacuums pump fungerar kanske vi fr en revansch.

Tack till Team Ground Control fr att ni arragerade tvlingen och byggde den fina HW/FW arenan!

Comment

• Gteborgsmtet

Tack s mycket Johan! Entrant och Vacuum var inte dliga heller, ven om vapnena inte funka. Men jag rknar med mycket mer motstnd nr allt funkar till nsta gng

Jag hller med, den var jtte frsig nsta gng s kommer den skert ha fler robotar i.

Comment

• Gteborgsmtet

Jag ska frska skra ner storleken p filmerna, s dom fr plats p servern och att alla kan ladda ner dom. Nr kommer era filmer/bilder vara klara, Johan?

Comment

• Gteborgsmtet

Mnga tack till Team Ground Control som arrangerade tvlingen, och vi ber nnu en gng om urskt fr att Scrambled Eggs inte blev frdig i tid.

Comment

• Gteborgsmtet

Vilka var med? Vad hnde? Jag vill veta allt.

Comment

Working...
                        X