Announcement

Collapse
No announcement yet.

Göteborgsmötet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Göteborgsmötet

Vi har tittat lite i kalendern, fr att frska hitta en lmplig tidpunkt fr Gteborgsmtet i vr. Vi tittade d p maj eftersom det nmnts tidigare, samt att det finns ngra fina helger. Det som verkar mest lmpligt d r runt kristihimmelfrdsdag dvs. to 29/5 - s 23/5, eller runt pingst l 29/5 - m 31/5.

Vi skall vl rkna med en heldag, precis som frra ret. Ngot vi skall fundera ver r mjligheterna fr bra vder, eftersom det r maj vi pratar om.

Vad tycker ni? Naturligtvis skall vi inte lsa oss till maj om det finns bttre frslag.

/Tomas

Gteborgsmtet

Det skulle funka bst fr mej i maj.......problemet r bara att morsan orkar inte kra till gteborg........s kanske ngon som ker frbi mej kan hmta upp.....?

Comment

Gteborgsmtet

Jag vet inte om vi hinner bli frdiga tills dess, i alla fall inte med hela roboten. Men det borde kunna g att ordna nd!

Comment

Gteborgsmtet

Vill vi ha dit nytt folk?
        Isfall ska vi kanske samordna det (tidsmssigt) med ngon annan aktivitet som fr folk att strva frbi och bli intresserade.

Vi ska dessutom se upp s att vi inte trffar ngon stor konsert eller ngot annat som effektivt ser till att alla hotel och liknande r proppfulla. (anledningen till att jag inte kom frra ret)

Comment

Gteborgsmtet

Jag skulle nog grna pst att det kan vara en viss frdel att precis som frra ret ha det ihop med Gteborgskalaset, eftersom det d finns mer n en anledning att ka hit. Har vi bara bestmt tiden i god tid, s gr det att reservera plats p campingplatser, hotell o.dy. Frra ret bestmdes tidpunkten ca. 1-2 veckor innan, och d var naturligvis allt redan fullbokat. Gteborgskalaset brukar g av stapeln i augusti runt vecka 33.

/Tomas

Comment

Gteborgsmtet

Augusti skulle nog passa oss bttre.

Comment

Gteborgsmtet

En frdel/nackdel, hur man nu ser p det, r vl att i maj r mnga skolor fortfarande aktiva? Dvs att frdelen r att inga andra semesterplaner troligen inte har hunnit bestmmas nnu s det borde g fr alla intresserade. Nackdelen r just att skolan fortfarande r igng och drmed kanske det stller till problem fr vissa.

Jag gissar bara dock eftersom jag sjlv slutat i skolan fr lnge sedan .

Jag hoppas kunna lna morsans stora Cheva Suburban denna gng ner till Gtet. D fr minst 5 pers och ett par tungviktare med tillbehr plats utan minsta problem . Det r dock inte sker att det gr fr hon kan tyvrr behva den sjlv ox...

S...maj eller augusti...nt mitt emellan...eller bda tv ? Johan och jag satsar fr fullt att bli helt krklara till maj dock.

Comment

Gteborgsmtet

Markus Cheva Suburban r grymt STOR och Amerikansk :-). En varning kanske, om man r hund allergiker s kan man f problem att ka i den.

Det knns vl lite klent med bara ett mte eller vad tycker Ni?

Man fr hller inte glmma bort den stora Tyska tvlingen 12-13 juni och sedan ngon annan stort tvling i oktober.

Markus och jag har det stressigt om vi ska lyckas till slutet av maj men det borde g :-).

Comment

Gteborgsmtet

vi kanske ska se nr ett exakt datum gr att ordna. Fr min del kan jag ta ledigt frn skolan och ka till gteborg fr att kunna vara med!

Comment

Gteborgsmtet

Tja, det blir vl nd under en helg, s det gr vl inget om det r under skoltermin?

Comment

Gteborgsmtet

spelar ingen roll fr mej......

Comment

Gteborgsmtet

Kanke dags att spika ett datum?
                        Vilket som, s kommer jag, till varje pris!!!!

Comment

Gteborgsmtet

Det vore inte s dumt. Ju tidigare vi gr det, desto strre mjliheter att planera,

Vi kanske skulle brja med ha en liten omrstning om nr. Frslagen r:

1) Maj som diskuterats tidigare.
                          2) Augusti som frra ret.

/Tomas

Comment

Gteborgsmtet

Varfr inte trffas tv gnger ?

Vi har kanske inte hunnit installera vrt vapen tills slutet av maj men roboten kan nog rulla d tror jag?

Comment

Gteborgsmtet

Jag rstar blankt!

Comment

Working...
                              X