Announcement

Collapse
No announcement yet.

Göteborgsmötet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gteborgsmtet

Markus: Ju fler desto roligare!

Comment

Gteborgsmtet

Jag kan nog nstan garantera att Rawbot kan stlla upp ven om ngon enstaka av oss skulle f frhinder.

Ha Kul
      STB

Comment

Gteborgsmtet

Fr tillfllet verkar det som om 4-6 stycken tungviktare, samt 3-4 myrviktare kan komma.

Mjligtvis ven 2-3 robotar i storleken av fjder- och lttviktare.

Jag tror inte det blir mjligt att stakomma bttre n s, ska vi spika detta datum?

Comment

Gteborgsmtet

Det verkar vara dags fr det. Vi har ju pratat om helgen 31/7 till 1/8. Jag freslr d att vi siktar p ldagen 31/7 och hller sndagen ppen som en reservdag.

/Tomas

Comment

Gteborgsmtet

Med tanke p eventet i England i slutet av augusti vore helgen 31/7-1/8 bra. Alla nya robotar kan d prva sina vingar, samt har tid fr reparationer och frbttringar.

/Tomas

Comment

Gteborgsmtet

Men vad fr vandrarhem/Hotell/Motell finns det i nrheten? ni som bor dr kanske kan ta reda p.

Comment

Gteborgsmtet

Det finns en campingplats precis dr bredvid. 3 minuters gngvg till arenan .
                Priser och tillgnglighet vet jag dock inget om. Tltplats borde det nstan alltid finnas plats fr i alla fall...

Comment

Gteborgsmtet

Annars kan man campa p arenan.

Comment

Gteborgsmtet

Som jag hrde var det inte s bra id, va? Vilka var det, som sov mitt i arenan?

Comment

Gteborgsmtet

Team Bad Teeth gjorde det, jag tror dock att det gick ganska bra fr dom

Comment

Gteborgsmtet

He, d fr man se upp fr morgonpigga testkrare

Comment

Gteborgsmtet

Campingplatsen heter Krralunds Camping, och ni kan lsa om den hr: http://www.liseberg.se/campinghttp://www.liseberg.se/camping

Utver vanlig camping finns dr ven hotell, stugor, vandrarhem och rum. Utver detta finns ven tillgng till en frukostbuff, vilket inte r helt vanligt p campingplatser. De har dessutom ppet ret runt, om vi skulle trffas under ngon annan del av ret.

/Tomas

Comment

Gteborgsmtet

Vi sov tre pers i ett ganska stort tlt p grset mellan parkeringarna. Det lutade dock lite och jag kan inte rekommendera denna lsning frutom till de som verkligen vill spara p slantarna .
                            Vi var vl ganska stela p morgonen samt var lite oroliga fr eventuella Securitas m.m som mycket vl kunde ha kommit och krt bort oss nr som helst.

Sledes, om inte campingen kostar vansinnigt mycket s blir det nog det vi vljer i r...om det inte r proppfullt i r ocks p grund av Gteborgsfestivalen.

Comment

Gteborgsmtet

Bokar man plats i god tid, s br det knappast vara ngra problem att f plats.
                              Priser hittar ni p deras hemsida. Faktum r att om man slr sig ihop och tar en stor stuga med fem bddar (Lisebergsbyn), s kostar det 1045 kr fr en natt mellan fredag till sndag eller 1890 kr fr tv ntter under helgen. D r frukostbuffn inkluderat, samt alla andra bekvmligheter som dusch, sng, microvgsugn mm. 209 kr per person knns inte s farligt med tanke p vad man fr.

/Tomas

Comment

Gteborgsmtet

OK! „r datumet spikat d, eller? Fr det priset s r det ju helt klart vrt det men d mste man ju vara 5 pers!
                                Johan och jag r ju rtt skra s d behvs tre stycken till s kan vi boka en stuga i tid.

S, vilka r intresserade av att bo i stuga med Team Bad Teeth? (Vi lovar att borsta tnderna )

Comment

Working...
                                X