Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotmöte 2007

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Robotmöte 2007

jag vet att det r tidigt fr den hr trden men jag kunde bara inte hlla mig:wink:

dessutom s fr vi ngot att prata om eftersom nstan inga skriver

men vart tycker ni vi ska hlla det?

nr ska vi hlla det?

ska det vara en trff infr publik?

osv...
    sjlv tycker jag att vi kan ha runt samma tid som frra ret, kanske kan ha det i gteborg eller ntt eller s kan vi ha i katrineholm som i r?
    eller ocks ha tv tvlingar

(Message edited by erik_knutsson on December 01, 2006)

Robotmte 2007

Om jag fr ihop min 12kg robot s vill jag komma .

Och den borde jag vl klara att bygga ihop lagom tills nr sommaren brjar. „r tillverkningen av ngra kritiska delar som kan sabba bara.

Men ju mer action i form av featherweights som byggs dest mer kar mitt byggintresse.

Comment

Robotmte 2007

Det gr bra fr mej med gteborg kanske, men stockholm vore ju bra.

Tyckte att senaste trffen i Katrineholm var bra frutom att det skulle varigt mera robotar och fighter fr att hlla upp tempot mera. inga robotar som krs inga skdare. Men nr vi vl krde s kom det folk direkt och var intresserade.

Comment

Robotmte 2007

Kommer frska f ihop anten under jullovet antagligen, sen om mtet r efter 21e juni kanske jag hinner f ihop min fw ocks hoppas jag.
        Hade vatt kul om man hade kunnat komma denna gnge :/

Comment

Robotmte 2007

Ska vi frska ha det i –rebro nsta r d? Det verkade funka fr det flesta vid SMM 05. Jag kan st som organisatr i –rebro ifall det blir ngot (ant, FW & HW).

Team Ground control, r ni fortfarande med d?

Jag har ingen anning nr skolan brjar igen efter sommarlovet, men vi kan frska ordna s dom flesta kan, va?

Comment

Robotmte 2007

Visst r vi med. Dock r nyutvecklingen fortfarnde lngsam. Jag tror att vi behver f ordentligt med stryk s att vi tvingas prestera ngot bttre.

Det r skert inga problem fr oss att ka till –rebro. Vi har ju alla bil.

Ha Kul
            STB

Comment

Robotmte 2007

–rebro blir vl bra fr mig med. Man kan ju anvnda tg om man kan. Miljvnligare

Stefan: Blir vl lite svrt att spa er HW... D det typ inte finns ngra andra HW i Sverige. Bygg en basic FW s kanske Ni kan f sp lite lttare.

Comment

Robotmte 2007

Hehe, alla FW mot Rawbot!

Comment

Robotmte 2007

Jag skulle kunna komma d, har ftt arbete s att jag kan lgga semestern d, finns det nt frdigt stlle vi kan vara p ?

Ska frska att jobba p den blivande HW,n s att det blir lite motstnd fr rawbot och som kanske kan f sej ett nyp eller tv av den hydraul drivna klon.

Comment

Robotmte 2007

det ser ut att bli endel hw:s p det hr mtet s antar vi fr ha en strre arena tills nsta r.

Comment

Robotmte 2007

Vi antar grna utmaningen och stller upp med Rawbot mot alla FW. Det lter mycket roligt.

Comment

Robotmte 2007

Ngra FW mot Rawbot??? Vi fr nog halvera batterispnningen och kra med frbunda gon fr att det skall bli rttvist.

Ha Kul
                        STB

Comment

Robotmte 2007

Dont you underestimate the power of a Featherweight!!

Fr se om man kanske fr igng den dr hardox skivan som legat still i ldan i flera r

Comment

Robotmte 2007

Finns det nt kvar av Rawbot sedan Tough as Nails (Tan) gjorde mos av den p 10 sekunder?

Comment

Robotmte 2007

Ja, allt utom kabeln som det krket lyckades knipsa av.

Ha Kul
                              STB

Comment

Working...
                              X