Announcement

Collapse
No announcement yet.

SMM 2005

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SMM 2005

Tnke jag skulle gra en trd om just den hr tvlingen.

Svenska Myrvikts Msterskapet 2005 kommer hllas av mej (fr det verkar som ingen annan har kunnat tnka sej), och kommer att hllas i –rebro den 13 augusti.

Loken har sjlv ingen address, men den ligger ca. 10 meter frn det huset jag bor i som r http://kartor.eniro.se/query?what=ma...k_id=&symbols=

SMM 2005

Hur kan jag vara s dum och glmma bort Tag team!:
    Tv ants frn tv olika lag slr sej samman och till ett och slss mot andra.

Comment

SMM 2005

Dom som vill vara med i tvlingen skickar ett mejl tiil vingen.s@telia.com med detaljerna:

Ditt namn (fr och efternamn)
      Din(a) Antweights namn
      Frekvens

Comment

SMM 2005

Deadlinen kommer vara en vecka innan tvligen, det vill sga, lrdagen den 6:de agusti.

„n s lnge har ingen anmlt sej :sad:

Dessa detaljerna ska skrivas in:

Ditt namn
        Ditt lag namn
        Din antweights namn
        Vilken frekvens du kr p

„r det ngon som r intresserad? det var ju ngra styckna i ants trden.

Comment

SMM 2005

Jag r rtt sker p att min skola brjar den 29/8. Att ka till –rebro (Karlskoga) frn Stockholm bara fr SMM 2005 knns lite ondigt.

Nu r det Joacim som sklart vljer datum men fr mig s passar inte den 13 augusti bra. D kan jag inte komma.

Datum som nu ser bttre ut fr min del r 28/8 och framt. D r jag i Karlskoga och kan ltt ta mig till –rebro.

Stackars Joacim, han frsker f ihop en tvling men fr nstan inget std alls . Jag ska frska tejpa ihop Spinner nu och visa lite bilder. Det kanske hjer allas bygg/tvlings-motivation lite .

Comment

SMM 2005

Jag kan sga att SMM 2005 kommer att bli av!
            Det har anmlts fyra styckna lag:

Team Bovik Johan & Mikael Nssn
            Entrant (SMM 2004 champion), Vacuum (2:a vid AWS 16), SUB (AWS 16 champion)
            40.945mhz, 40.955mhz, 40.985mhz

Team Jag Joacim Schwartz
            Flippt! (2:a vid SMM 2004), Buddy, ??? (kommer bli en veraskning)
            40.735mhz, 35.120mhz, 40.735.mhz

Team E.K.K Erik Knutsson
            El Torro
            27.145mhz

Team Karlsson Daniel Andersson
            Klumpen, ??? (fr se om den blir klar tid)
            35.???mhz, 27.195mhz

Vi kommer att ha en mtsesplats p http://kartor.eniro.se/query?what=ma...=394&map.y=106

Comment

SMM 2005

Kan vi mtas eller ta senare? Kanske 11:30?
              Vad finns det fr matstllen?
              Vi tycker att alla lekar du listat r bra.
              Det vore trevligt om fler kunde komma.
              Dom som vill kan provkra vra robotar.
              Vi tar med Kanonkulan ocks.

Comment

SMM 2005

quote:

Kan vi mtas eller ta senare? Kanske 11:30?
                Vad finns det fr matstllen?
                Vi tycker att alla lekar du listat r bra.
                Det vore trevligt om fler kunde komma.
                Dom som vill kan provkra vra robotar.
                Vi tar med Kanonkulan ocks.

Visst, det r inga problem fr mej. D sger vi att vi trffas kl. 11:30
                Om ni vill s fr ni ta nr/vart ni vill, behver inte ta tillsammans.
                Det finns antal pizza resturanger och en liten mataffr i nrheten. Det finns mera om man ker in i centrum.

Ska nog frska f ett schema p vilka lekar som ska vara frst.

Dom som nu kommer r dom som vill och har tid. Det kommer komma lite folk frn min slkt fr att titta p.

Ni kanske kan ta en provtur utanfr lokalen och visa upp. Det finns stora och fina tomma parkeringar.

Comment

SMM 2005

Har upptck en sak! Hela dagen kommer ta ca. 5-6 timmar, s vi kommer vara klara vid 18:00 om vi tar alla lekar och ca. en timmes paus efter lekarna och sen gr in p huvud matcherna. Om det sen blir lite efter matcher fr vi se.

Comment

SMM 2005

Tack fr en trevlig tvling Jocke, synd att dina robotar inte funkade 100%. Kul att vi fick med s matcher (28st) och att se lite nya ansikten och myror i Sverige. Speciellt imponerad av Klumpen med ett riktigt bra vggrepp, bttre n Vacuum med pumpen p i brjan av matchen.

Comment

SMM 2005

Tvlingen och min nya ant, Hanna, tog s mycket tid att jag inte hade tid att fixa Flippt eller Buddy frn AWS 17, fast Buddys ena servo dog innan den ens hans brja :sad:

Fr vl gratulera Vacuum/Sub som dom nya svenska mstarna, och Entrant/Klumpen p andra plats (igentligen delad tredje, men det fanna inte ngon p andra) och s Erik som kte hela vgen frn Trollhttan fr att vara med och med El Torro.

Frresten Erik, du kte s tidigt att du fick inte en utmrkelse som du skulle f utav mej. Kanske kommer skicka det till dej.

Ska se vart det finns en bra server att lgga upp alla bilder och filmer. Ngon med ett frslag?

Comment

SMM 2005

http://i3.photobucket.com/albums/y89...t/CIMG1384.jpg

Comment

SMM 2005

Har uppdaterat min sida med bilder frn SMM 2005. Ligger under hndelser
                          http://www.Team-Jag.rules.itwww.Team-Jag.rules.it

Comment

SMM 2005

mste bara sga att det som jag filmade av detta event har jag kvar men har lite svrt att ladda upp p datorn men nr det funkar s kan jag ladda upp den p ngon sida...........fick dock inte med dom sista matcherna

Comment

SMM 2005

Tror Daniel (Team Karlsson) filmade allting (ven Kanonkulan), men han har flyttat 60 mil frn vart jag bor, s jag fr vl be honom att skicka grejorna p posten till mej s laddar jag upp dom p internet

Comment

Working...