Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skrythörnan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skrythrnan

Dom vger 1.5 kg styck

Comment

• Skrythrnan

jag e lite sugen p dom men tror jag inte har pengar fr dom just nu, men hur mycket vill du ha fr dom??

Comment

• Skrythrnan

100 kr st, har 2 stycken. OBS frakten p posten r dyr kolla upp det fre, OM du ska kpa motorerna. Kan bli en liten chock annars, kan g p upp till 200 kr i frakt.

Comment

• Skrythrnan

jo jag kollade upp frakten och det var en 200kr kommer inte att ha pengar till det just nu eftersom jag har sparat till ett specielt vertyg:wink:

Comment

• Skrythrnan

Det r ok fr mej, jag kommer att ha dom liggande fr ev kommande projekt.
            Sg till om du r intresserad av dessa senare.

Vad r det fr verktyg du sparar till ?

Comment

• Skrythrnan

sparar till en pelarborr inget avancerat blir typ den billigaste sorten men man kan sga att jag r lite trtt p att st med handborren och frska borra rakt

Comment

• Skrythrnan

Erik: Been there done that... .

Comment

• Skrythrnan

Hller med Johan, det suger. Har ett borrstativ som det sitter en vanlig 240-v handborrmaskin i och den duger till det mesta.

Kan lgga upp en bild i profilen om nn vill se den.

ELLER: g in p http://www.jula.sewww.jula.se och sk p borrstativ. Det finns billigare varianter att f tag p n denna.

Comment

• Skrythrnan

kpte ett borrstativ idag och en ny borr kolla i profil fr bild

Comment

• Skrythrnan

borrstativet kostade bara 90kr p biltema va ocks ivg till clasohlson och kpte en killink fr 150kr hemskt dyrt tycker jag

ledsen att jag skriver 2 inlgg p en gng men de r ju den hr 10minuter regeln p editering

Comment

• Skrythrnan

Men kre hjrtandes...

Kill-link kan du ju gra en sjlv juh. Vet inte om den r laglig men funka OK lr den vl gra.
                        Om nu 150kr svider hrt.

Comment

• Skrythrnan

ne 150kr svider inte allt fr hrt men har gjort en kill-link sjlv frut men tycker inte det blev allt fr bra men har tnkt att jag ska satsa en del p den hr roboten kanske till och med drar till england nsta r fr att tvla

Comment

• Skrythrnan

Har kpt en likadan fast p elfa, men jag tjnade inte s mycket p det jmfrt med clas ohlson.
                            Har du nn som kan gra kontaktpressning p den ?
                            Den ska vara till hw,n med tillhrande kablage.
                            Frsten, har ftt material till klon p skroten. Nu ska den bara sgas ut med sticksgen och borra tv fsthl. Bild kommer senare

Comment

• Skrythrnan

Har bilden upplagd i profilen p klon nu.

Comment

• Skrythrnan

Den ser elak ut.

Comment

Working...
                                X