Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har alla dött?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har alla dtt?

Jag tittar ocks in regelbundet ca 1 gng/dag.

Comment

Har alla dtt?

jag tittar in en gng i timmen

Comment

Har alla dtt?

Tittar ox in ibland. Mycket jobb ivgen fr robotbygge annars tyvrr som sagt...:sad:

Comment

Har alla dtt?

Nu verkar det dtt igen, bara jag och Erik har tittat in ibland och skrivit, men ni andra, har det fallit en komet p er?

Comment

Har alla dtt?

Jag tittar in d och d. Intresset r inte lika brinnade som det varit en gng i tiden..., minst sagt. Andra intressen, skola osv. tar ver. Jag tror detsamma gller de andra som mer eller mindre frsvinner hrifrn, tillflligt eller permanent. Personligen planerar jag att tminstonde avsluta mitt robotprojekt innan hsten, annars tvivlar jag p att det ngonsin blir av.

Comment

Har alla dtt?

Aargh....Petter d.....det dr skulle kunna tolkas som att skolan var ett av dina intressen :P

Har sjlv inte tittat in p ett tag.....har inte varit hemma

Om jag har ftt tag p ngon motor innan sommaren kanske det blir lite byggande, i bsta fall s mycket att den blir klar i sommar.....men jag vet inte riktigt....allt hnger p att f tag p en lmplig motor....

Comment

Har alla dtt?

Jonas, vad fr motor sker du efter?

Jag tror personligen att ingen skriver i forumet r just att det finns ingeting att prata om och dom flesta frgar p msn eller mejl, s det blir inte mycket skrivet i forumet. Thats life

Comment

Har alla dtt?

Aargh....Petter d.....det dr skulle kunna tolkas som att skolan var ett av dina intressen :P
                  wops, fint syftningsfel av mig

Comment

Har alla dtt?

inte s mnga som skriver nu fr tiden:sad:

Comment

Har alla dtt?

Om ngra veckor r det sommarlov, min frhoppning r att fler kommer igng d. Just nu r jag sker p att jag inte r ensam om att vara mitt inne i hrt skolarbete eller dylikt.

Comment

Har alla dtt?

Inte r det vl skolarbete p gng?

Jag har ftt tag i ngra 24V magnetventiler som jag tnkte bygga ngot kul av, annars r det inte mycket aktivitet......men till sommarlovet....d jvlar

Comment

Har alla dtt?

Har varit borta i fyra dagar, och inte en enda post av ngon! Har ni ftt ngot Anti-robot-virus, s ni inte vill ha ngot med robotar att gra!?

Comment

Har alla dtt?

Fr min del s r inte intresset p topp just nu. Men jag ska frska f klar min maskin nsta vecka i alla fall. Sen hgrar universitetsstudier, vilket kommer att dda mina mjligheter att bygga p den.

Comment

Har alla dtt?

hmmm ingen som skriver ngot , hur gr det med allas robot??

Comment

Har alla dtt?

Vi kan vl inte ge upp nu!?
                                Vi har haft 4 tvlingar sen 2003 och borde inte sluta dr!

Jag kollar dagligen in i forumet, men som jag upptcker r det det-finns-ingen-som-bygger-vi-bygger-inte-heller situation.
                                Jag tnkte faktiskt brja bygga igen p min antingen 12kg eller 6kg robot, s fort Christian har skickat mej grejorna som jag skulle f fr snart tv mnader sen!!
                                Men annars r det vl skola som drar ner ganska mycket.

Comment

Working...
                                X