Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt lagnamn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt lagnamn

Hej!

Vi p f.d. Team Rawbot har beslutat oss fr att i fortsttningen kalla oss fr Team Ground Control. Sklet r att vi funderade p ett lagnamn som var skiljt frn robotnamnet redan frn brjan, men kunde d inte riktigt bestmma oss. Nu har vi emellertid tagit oss i kragen och kommit fram till ett beslut.

/Tomas

Nytt lagnamn

OK, ska hemsidans url ndras d ocks?

Comment

Nytt lagnamn

Nej, inte fr nrvarande. Nuvvarande adress kommer att att forttta fungera s lnge det gr.

/Tomas

Comment

Nytt lagnamn

„ven vi i f.d Team Silverbullet har bytt lagnamn till Team Final Solution. Frsta anledning till detta r att vi ocks vill ha lagnamnet skiljt frn roboten. Den andra r att vi nu har brjat byggnationen av vr andra HW Spikey.

Hemsidan http://www.teamsilverbullet.tkwww.teamsilverbullet.tk kommer att fungera i fortsttningen ocks men den enklaste platsen att hitta oss p r http://www.geocities.com/anderss79www.geocities.com/anderss79.

Sidan r uppdaterad med bilder p Spikeys vapen samt en presetation av vr Ant Antonov.
        Ta en titt vet ja.

Team Final Solution.

Comment

Nytt lagnamn

.....nnu mer ndring p lnk sidan.....
          Frresten Anders, funkar eran mejl, har liksom skickat flera meddelande, men inte ftt ngot svar....

Comment

Nytt lagnamn

Ja den funkar och vi har ftt dina mejl. Men vi hinner/vill inte hjlpa dej. vi har tyvrr fullt upp med allt frn mc krkort till husbygge vid sidan av robotbyggande.
            Sorry.

Comment

Nytt lagnamn

Kul att ni bygger en ny robot. Behller ni Silverbullet, eller slaktar ni den p delar? Jag kan rekommendera er att behlla den eftersom ni d har en vningsrobot. En extra robot p vra trffar r inte helt fel det heller, s ta med er allt ni har till Gteborg.

/Tomas

Comment

Nytt lagnamn

Anders, vad sger du d om mitt senaste mejl?

Comment

Nytt lagnamn

Tomas:
                  Vi kommer att behlla Silverbullet, vi har grejer nd utan att behva slakta. Delarna i den r nd inte tillrckligt effektiva fr att kunna tvla p allvar. Trots detta kommer vi att kmpa med den till sista bult i Gteborg den 31:a. Spikey kommer inte bli frdig frn nsta r.

Jocke:
                  Jag ska frga Magnus. Troligtvis ska vi ka hans husbuss i r igen. Hr av dej lite lngre fram om du behver skjuts. Det r nog inga problem.

Team Final Solution

Comment

Nytt lagnamn

nu drar jag upp en ganska gammal trd men har bestmt mej att byta team namn namnet team e.k.k var ett namn som jag kom p snabbt bara fr att jag var i behov av ett team namn men det nya namnet r Team Botbreakers.

Comment

Working...
                    X