Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt projekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt projekt!

D vran Hw robot r klar, s funderar jag p att bygga ihop en liten leksak sjlv...

Hade tnkt mej en fw de r inte jtte stora men i alla fall ngot roligare att ha n en myra

s nu r frgan finns det ngra Fws i sverige eller r det lika dtt som med HWs? fr annars fr man la bygga en myra i alla fall...

Re: Nytt projekt!

Jag har en p gng, vntar p att min sabertooth sak dyka upp, antagligen imorgon eller nsta vecka.
    Tror dr finns 3 till, kanonkulan har jag fr mig en hette, sen minns jag inte om Joakim och Mats har var sin spinner ocks.
    Myrorna r mest aktiva men sen r det ju som sagt fjderviktarna.
    I finland r Raptorerna vanliga (6kg) men myror och FW r vl de strsta runt om i europa iaf.

Comment

Jod mina fv,s lever fortfarande trots att jag varit dlig p att skriva p forumet sista halvret.

Comment

Jag har min, Accident, i en lda liggandes utan spinner, men det rullar allt!

Kan dock meddela att Team Bovik som gjorde Kanonkulan har lagt av helt.

Comment

Jag hller ocks p med min FV...ven fast det gr lngsammare n jag skulle vilja.
          Efter minst ett rs letande har jag ntligen ftt tag p en lda till elektroniken
          som jag r njd med. Den gamla var ungefr en centimeter hgre n den hr,
          s toppen p roboten hamnade fr lngt upp. Kanske inte spelar s jttestor roll
          rent funktionsmssigt, men roboten blir bra mycket snyggare s hr...

Nu ska ldan bara modifieras en aning fr att f ner vikten, samt frses med diverse
          monteringshl av varierande storlekar.

I vrigt har tiden mest gtt t till att spara ihop slantar till fortsatt bygge, samt att
          frska lista ut vilken slags titanlegering jag vill anvnda till diverse kritiska delar...

Comment

Working...
          X