FRA World Championship Event
Niklas och Christian (med kompis):

Nu r vr hemresa ombokad till den 27:e. Vi kommer allts tillbaka till Gteborg kl. 17:30 p lrdag den 28:e.

D slipper vi den d-tid som skulle ha blivit mellan den 28-30 i england.

OBS! Christian eller ngon som vet hur man fr tag i honom ring mig snarast p 0708-24 33 22. Tack.
					Niklas och Christian (med kompis):
Nu r vr hemresa ombokad till den 27:e. Vi kommer allts tillbaka till Gteborg kl. 17:30 p lrdag den 28:e.
D slipper vi den d-tid som skulle ha blivit mellan den 28-30 i england.
OBS! Christian eller ngon som vet hur man fr tag i honom ring mig snarast p 0708-24 33 22. Tack.

. Det kunde ha varit nnu bttre om vi ftt igng vrt vapen ocks (som skapade en hel del uppmrksammhet) men tiden och ngra smproblem var emot oss :sad:. Vi fick i alla fall till det s att vi kunde gra en testkrning med roboten inne i arenan (videosnutt p gng).
. Det kunde ha varit nnu bttre om vi ftt igng vrt vapen ocks (som skapade en hel del uppmrksammhet) men tiden och ngra smproblem var emot oss :sad:. Vi fick i alla fall till det s att vi kunde gra en testkrning med roboten inne i arenan (videosnutt p gng).  eftersom vi var noga med att se alla fighter.) och jag terkommer med info om det senare.
 eftersom vi var noga med att se alla fighter.) och jag terkommer med info om det senare.  

Comment