Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tumgängad skruv..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tumgängad skruv..?

Ngon som vet ngot stlle i Sverige dr man kan kpa frsnkt #10-32 UNF skruv?
    Har hrt mig fr p ngra stllen, men har hittills inte ftt napp ngonstans.

Re: Tumgngad skruv..?

Har du kollat p Reagale AB i Partille? Ligger p bekvmt avstnd fr alla boende i Gteborgsomrdet.

Ha Kul
    STB

Comment

Tack fr tipset.

De hade (nstan) den skruv jag behver.
      Varianten de har r lite fr lng, men bde gngningen och skallen r rtt, och det r huvudsaken.

Comment

Vilken tur att du hittade trots att jag stavat fel. Regale AB skall det ju vara. Finknsligt av dig att inte ppeka det.

Ha Kul
        STB

Comment

Det gick bra att hitta nd. Google r ju ganska bra p att hjlpa till ven om man stavar skorden lite fel...

Tyvrr fick jag ett mail nu i morse dr det stod att de inte kan fakturera privatpersoner.
          Tnker ringa dit idag, men om det inte gr att lsa p annat stt s kanske nn av er som
          bor i Gteborg kan kpa skruvarna och skicka dem till mig?? Om det r nra till butiken frsts..

Comment

Det finns ett kanonstlle i Stockholm ocks som har massor med skruv m.m. Vet inte om de har din sort men det kan ju vara vrt att kolla upp kanske?

http://www.sifvert-skruv.se/

Comment

Jag kan skert ka frbi och hmta upp dem. Ligger det en bestllning dr och vntar?

Ha Kul
              STB

Comment

Mer eller mindre...
                De ville att jag skulle ringa innan ngon kommer och hmtar bestllningen,
                s det vore jttebra om du sger till mig nn dag innan du ska dit.

De hade inte mjlighet att fakturera mig, s det bsta vore om du kunde betala
                fr varorna nr du hmtar ut dem.
                Om du tycker att det r okej s kan jag skicka pengar i frvg om du vill.

Skicka i sdana fall grna ett PM med kontonummer om du vill ha pengarna insatta p ett konto,
                eller s kan vi lsa det via post om du hellre vill det. Spelar ingen roll fr mig.

Comment

Working...
                X