Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur ska jag göra?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hur ska jag gra?

Sknehobby sljer en 2-kanals sndare med mottagare 40MHz fr 695, skulle det vara nt?

Comment

Hur ska jag gra?

Hmm...kan nog g, men om du inte har ngon erfarenhet av radiostyrning och liknande, ska du inte g i samma flla som jag. Jag rekommenderar att du ser till att f tag p ett paket, som innehller batterier och laddare ocks. Annars fr du (som jag) kpa det lst...och d blir det dyrare...

Sen tror jag att du egentligen vill ha minst en 3-kanals radio...det kommer nmligen att knnas trkigt om du mste kpa en ny nr du bygger din nsta robot.

Comment

Hur ska jag gra?

Hmmm, det var ngot annat stlle som slde liknande sndare lite billigare, men jag kommer inte ihg namnet...

Comment

Hur ska jag gra?

Jonas du har nog rtt, bttre att kpa en 3-kanals radio.

Comment

Hur ska jag gra?

Det angende sndare s gjodre jag som s att jag gick till ett stlle dr de slde modellgrejer och snt. Jag snackade med garen och undrade om man kunde bestlla hem 40mhz sndare och hos han gick det bra men det tog ju lite tid men mitt tips r att g till en affr (inte hobbex utan en som r endast till modellflyg/bilar mm) och frga om man kan bestlla hem, en 4-kanals graupner kostade runt 2200kr

Comment

Hur ska jag gra?

Om det r en Graupner MC-10 eller MC-12 du avser, s r det ett bra kp. Det r nmligen s att ven om det bara r 4 kanaler inkopplade frn brjan, s finns det ytterligare 3 kanaler i sndaren vilka bara r att ansluta till en switch ellet pot. I praktiken r det allts en 7-kanals sndare man kper.

/Tomas

Comment

Hur ska jag gra?

Mina tv borrmaskiner borde komma i veckan...=)

Comment

Hur ska jag gra?

Pontus, vad fr fartregalge ska du anvnda?

Comment

Hur ska jag gra?

Det r jag lite osker p men Electronize sljer ju fartreglage, men r det nn som vet nt billigt stlle i sverige?

Comment

Hur ska jag gra?

http://www.electronize.co.uk/>

Comment

Hur ska jag gra?

„r det kapslade vxelldor i dem, eller sitter kugghjulen direkt i chassit?

Comment

Hur ska jag gra?

Jag skulle gissa p att dom har kapslade vxelldor, eftersom det r vanligast idag.

Comment

Hur ska jag gra?

„r det inte bst at kpa frn technobots istllet?

Comment

Hur ska jag gra?

Jod, det gr lika bra! Jag tror till och med att dom har billigare frakt...

Comment

Hur ska jag gra?

Har fr mig att det var MC-12 fast jag tnkte p en MC.14 s det kan vatt en sn med men tror mest p att det var en MC-12

Comment

Working...
                                X