If this is your first visit, be sure to check out the FAQ. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. Please email info@fightingrobots.co.uk if you have any questions.
Hmm...kan nog g, men om du inte har ngon erfarenhet av radiostyrning och liknande, ska du inte g i samma flla som jag. Jag rekommenderar att du ser till att f tag p ett paket, som innehller batterier och laddare ocks. Annars fr du (som jag) kpa det lst...och d blir det dyrare...
Sen tror jag att du egentligen vill ha minst en 3-kanals radio...det kommer nmligen att knnas trkigt om du mste kpa en ny nr du bygger din nsta robot.
Det angende sndare s gjodre jag som s att jag gick till ett stlle dr de slde modellgrejer och snt. Jag snackade med garen och undrade om man kunde bestlla hem 40mhz sndare och hos han gick det bra men det tog ju lite tid men mitt tips r att g till en affr (inte hobbex utan en som r endast till modellflyg/bilar mm) och frga om man kan bestlla hem, en 4-kanals graupner kostade runt 2200kr
Om det r en Graupner MC-10 eller MC-12 du avser, s r det ett bra kp. Det r nmligen s att ven om det bara r 4 kanaler inkopplade frn brjan, s finns det ytterligare 3 kanaler i sndaren vilka bara r att ansluta till en switch ellet pot. I praktiken r det allts en 7-kanals sndare man kper.
Comment