Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ants

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ants

Haha, grymt!

Comment

Ants

Kan man ha en 2-kanals radio men nd ha ett vapen? t.ex en spinner som man slr av d man stnger av kontrollen. dvs att det gr hela tiden

Comment

Ants

kolla in reglerna:

http://antweight.co.uk/rules30.htmhttp://antweight.co.uk/rules30.htm

Comment

Ants

Som jag frstr det fr man ha det s!

Comment

Ants

Intressant tanke, men man fr fixa ngon liten failsafe-grej d...
            Ser ju inte ut som reglerna hindrar det i alla fall.

Comment

Ants

Failsafe-grej?

Comment

Ants

Allts, en grej som stnger av motorn nr den inte fr in ngon signal.
                De finns att kpa, men de r nog olmpliga fr ants vad det gller storlek/vikt.

Comment

Ants

Aha okej! Men p min radiostyrda bil stnger man av all strm i bilen med kontrollen.. eller jag vet inte. batteriet sitter ju kvar

Comment

Ants

Nu ker vi till Brighton fr att tvla i AWS13 med
                    EntrAnt och Vacuum. Vacuum r en pusher som suger sig fast i arenagolvet fr att f bttre vggrepp nr den knuffar. Mer info kommer p vr hemsida nr AWS13 r ver.

Comment

Ants

Lycka till!

Comment

Ants

Det fr man verkligen sja! Ni r nd de svenskar som ligger bst till ute i vrlden...

Comment

Ants

Jsses, det var snabbt jobbat med att f till vacuumroboten...s vitt jag frstod s var det ju bara ett test vi sg i „lvkarleby? Coolt att ni lyckades f till det i en robot ocks. Ska bli megakul att f se den i action samt hra vad folk tyckte om den...det lr bli ngra hjda gonbryn i alla fall .

Tyvrr kommer ju inte Spinner att representera Sverige men det fr vl duga med EntrAnt (och Vacuum)... . Lycka till!

Comment

Ants

Tack, nu r vi tillbaks frn AWS 13.
                            Mer n 40 Ants deltog i World Series.
                            EntrAnt kom till kvartsfinal (igen).
                            Vacuum kte ut i andra omgngen. Den rullade frsta gngen dagen innan tvlingen
                            Efter tvlingen showade vi lite och krde uppochned i taket p arenan.

Nr vi har redigerat materialet kommer det upp p vr hemsida.

Comment

Ants

Vlkommna tillbaka *Gr en salut* hoppas ni hade kul och kan visa oss senare hur det gick.

Men Mikael, r det inte svrt att gra en egen mottagare? Fr att den ska passa in p Futaba skyport 4 som ni anvnder (eller har jag fel?)
                              Det r vl enklare att bara ta ur mottagaren ur sjlva skalet?

Comment

Ants

Den vger antagligen mindre n en vanlig mottagare, och kostar frmodligen mindre n en liten mottagare.

Comment

Working...
                                X