Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotmöte 2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robotmte 2008

Jag hade tnkt komma ner till mtet, men tyvrr krockar det med ett brllop...

S jag siktar p att vara med nsta r istllet.

Comment

Robotmte 2008

Kom just p att V.33 krockar fr mig ocks. Undrar om det gr bra tv veckor innan det d, allts V.31?
      Mats vet jag inte kunde vecka 32, s det fr bli en liten kompensering.
      Markus, vart bor du? Hur lng blir din resfrd?

Comment

Robotmte 2008

Jag bor i Ume, s det blir en liten bit att ka.. Mste kolla hur det ser ut v 31.

Comment

Robotmte 2008

Jag bor i Ume, s det blir en bit att ka.. Mste kolla hur det ser ut v 31.

Comment

Robotmte 2008

Glmde bort att du bodde i Ume, sorry!
            Men du fr bestmma sjlv om du tycker det r vrt att ka s lngt (ungefr 77 mil) fr en halv dags evenemang.
            Det r svrt nr intresset r lgt och oskert ifall det r ngon som kan verhuvudtaget. Det r inte mnga heller som har visat intresse att komma till rets Robot mte.

Comment

Robotmte 2008

Tja, jag skulle nog inte ka s lngt enbart fr robotmtet, speciellt med tanke p att min robot inte r klar, men jag ska eventuellt till –rebro i sommar, och d blir det ju inte s lngt..

„n r dock inte planeringen klar, s jag vet inte hur det blir. Men det skulle helt klart vara trevligt.

Comment

Robotmte 2008

Sjlvklart r det trevligt att trffa nytt folk! Du kan komma och f lite inspiration och testa varandras robotar, inget fel med det!

Comment

Robotmte 2008

vecka 31 r ok, Jag kan komma d nn av dagarna med datum 1, 2 och 3,e augusti

Comment

Robotmte 2008

Jag har tyvrr inte mjligheten att arrangera Robot Mte 08. „r verkligen ledsen fr detta, men det finns ingen lokal att hyra vid denna tidpunkt. Dock vet jag inte om det gr ngon strre skillnad d verksamheten hr r lg (frutom de f som faktiskt skriver).
                    Om ingen annan kan arrangera i r s fr vi nog skjuta upp mtet till nsta r, med mer planering och frberedelser d.

Comment

Robotmte 2008

Frstr att det r svrt att hitta lokal har ocks frskt med det tidigare i r utan att hitta ntt. Tror faktiskt att jag inte hadde kunnat komma nd eftersom jag ska flytta s kommer att ha fullt upp d.

Comment

Robotmte 2008

Nu vet jag inte om det ngon id fr i r, men lyssna hr:

Vi (Jag och mina frldrar) kommer att flytta till en nytt stlle inom –rebro och gissa vad som finns dr?
                        En Lokal att hyra gratis!
                        Har inte sett hur den ser ut, men vad jag har hrt s r den strre n den frra vi anvnde, vilket blir perfekt fr oss!
                        S om ngon r p s kan jag arrangera Robot mtet nsta gng!

Comment

Robotmte 2008

Imponerande att se vilket engagemang du har, Joacim! Och det menar jag inte p ngot dligt stt.

Jag skulle grna komma om jag har mjlighet.

Comment

Robotmte 2008

Menade bara att jag inte var ironisk eller s...

Comment

Robotmte 2008

Det frstod jag ocks! :P

Comment

Working...
                              X