Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robotwars på TV6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robotwars p TV6

Ngon som tittade? „r det samma som frra gngen eller r den en ny ssong?

Comment

Robotwars p TV6

Samma som frra gngen, dom som missade det d kan titta nu, eller bara fr att det r roligt att se det igen.......

Comment

Robotwars p TV6

vet inte om ni har tittat p robotwars p tv6 p sistone kl 15.05 som vanligt p lrdag och sndag och upptckt att det r nya avsnitt, med bla den nya hus roboten mr psyko !

Comment

Robotwars p TV6

Vi fljer Robot Wars varje helg

Jag och min dotter jagar p vnner och syskon fr att f igng ett eget bygge... ngon gng...

Comment

Robotwars p TV6

Heja Fredrik, s ska det g till, hnvisa dom hit s lser sej dom flesta byggproblen.

Har lite delar ver fr att komma igng och bygga en enkel och billig robot.

Kan gra ex,v H-bryggor med reler om det skulle vara s, kompletta med servon och ls mixer fr att styra dom.

Comment

Robotwars p TV6

Vi har ett Team bestende av mig sjlv, min dotter , en av mina brder (tvingad pga sina svetskunskaper ) samt en av mina vnner.

Fr gonblicket r vi inne i ett skede d vi inventerar vad vi har - och om vi har ngon anvndning av det vi hittar

Det retar mig att jag (ganska) nyligen slngde en massa elmotorer jag ftt ver i ett jobb. De hade man haft nytta av nu...

// fredrik

Comment

Robotwars p TV6

Det r s typiskt att man kommer p det eftert.

Gratis r ALLLtid gott

Comment

Working...
                X